skip to Main Content

(30-32 uur per week, verdeeld over 4 of 5 dagen)

Je vormt – samen met je collega van Sesam Toegangssystemen – het team dat de inkomende telefoontjes aanneemt. In alle gevallen zorg jij ervoor dat de beller krijgt wat hij of zij wil: op een correcte wijze een helder antwoord op de vraag.

Je zorgt ervoor dat de offertes (die je collega’s van de afdeling verkoop opstellen) tekstueel worden aangepast, zodat ze eenheid en dezelfde kwaliteit uitstralen als onze producten. Je verwerkt de orderbevestigingen in ons systeem, voert de orders in en stelt facturen op. Deze handelingen zijn niet complex, maar vragen wel systematisch en logisch denken.

Tussen alle bedrijven door zorg je ervoor dat de mailbox overzichtelijk blijft. Je beantwoordt e-mails of zet de vragen door. Een enkele keer komt er iemand op ons kantoor/showroom. Die wordt door jou ontvangen en geholpen voor zover jij dat kunt. Of je haalt er bijvoorbeeld een collega van de afdeling verkoop bij, zodat die met de klant in de showroom verder kan praten.

Je ziet het: dit is een enorm veelzijdige functie, waarbij je de spreekwoordelijke spin in het web bent. Jij bent nodig om alles te organiseren en het overzicht te bewaren. Je bent service gericht naar de organisatie. Je kunt prioriteiten stellen, de grote lijnen volgen. Je kunt goed schakelen tussen verschillende bezigheden en je raakt niet van slag als je je bezigheden moet onderbreken omdat er bijvoorbeeld een telefoontje binnenkomt. Oplossingsgericht, klantgericht en stressbestendig zijn eigenschappen die onmisbaar zijn. Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands, en kunt je bij voorkeur ook redden in het Engels. Je kunt goed overweg met Microsoft Office en je werkt en denkt op mbo-niveau.

Wij vragen veel van jou, en zetten daar een mooi aanbod tegenover. Ons kantoor en werkplaats zijn gevestigd in Voorhout, tegen de grens met Noordwijkerhout. Buslijn 57 stopt voor de deur.

Je werkt in ons pas verbouwde kantoor op een vaste werkplek, in een team van ervaren en leuke collega’s. Dit zijn zowel de medewerkers van Van Rooijen Hekwerken als van ons zusterbedrijf Sesam Toegangssystemen. Lunchen doen we zo veel mogelijk samen in de gezellige kantine. Wij bieden je ruimte voor ontwikkeling en groei. In eerste instantie bieden we een contract voor 7 maanden, met de intentie om daarna langdurig samen te werken. De arbeidsvoorwaarden worden vastgesteld volgens de cao Metaalbewerkingsbedrijf, en onze salarissen liggen hoger dan het loongebouw van de cao.

Ben je geïnteresseerd?

Solliciteren kan via Indeed of door te mailen naar hr@vanrooijenhekwerken.nl. Voor meer informatie mag je ook bellen naar onze directeur, Pieter Wesseling.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Wij zijn een familiebedrijf, dat zich in de afgelopen 60 jaar heeft ontwikkeld tot een toonaangevend hekwerkproducent. Samen met ons zusterbedrijf Sesam Toegangssystemen verzorgen wij het complete product. Van Rooijen Hekwerken ontwerpt, produceert en plaatst hekwerken in alle soorten en maten. Alle werkzaamheden worden in eigen huis verzorgd. Sesam Toegangssystemen automatiseert nieuwe en bestaande poorten.