skip to Main Content

In 60 jaar tijd is Van Rooijen uitgegroeid van hoefsmid tot exclusieve hekwerkproducent. Anno 2021 is Van Rooijen een toonaangevende producent met alle expertise in huis, van ontwerp tot productie en montage. Hierdoor is geen uitdaging voor ons te groot!

Onze missie is “Van Rooijen Hekwerken brengt veiligheid en uitstraling samen”.

Binnen de organisatie is altijd ruimte voor verbetering waardoor ook jouw kritische blik en initiatieven enorm op prijs worden gesteld.

We zijn gevestigd op de grens van Voorhout en Noordwijkerhout in een pand waar alles voorhanden is om professioneel te kunnen werken. De ongeveer 30 huidige medewerkers werken vanuit deze productiehal en kantoor samen om de mooiste hekken af te kunnen leveren voor onze klanten.

Van Rooijen heeft ambitieuze doelstellingen en groeit. We werken met de nieuwste technieken en machines en zijn volop in ontwikkeling. Help jij mee om de ambities te verwezenlijken?

Door onze groei en ambities hebben wij een vacature voor een

financieel administratief medewerker

(20-25 uur)

Wat is de uitdaging?

Samen met de administrateur ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie van Van Rooijen Hekwerken en zusterbedrijf Sesam Toegangssystemen. In ons mooie kantoor heb jij een vaste werkplek, met veel contact met je collega’s van andere afdelingen en met de debiteuren en crediteuren van de 2 bedrijven.

Wat bieden wij?

  • Ruimte voor ontwikkeling en groei
  • Een plek binnen een ervaren en gezellig team
  • Een goed salaris en arbeidsvoorwaarden conform de cao Metaalbewerkingsbedrijf
  • In eerste instantie bieden we een contract voor bepaalde tijd, met de intentie om daarna langdurig samen te werken

Wat bied jij?

  • Je hebt een diploma PDB, MBO4 Bedrijfsadministratie of vergelijkbaar
  • Je bent 20-25 uur per week beschikbaar, verdeeld over 4-5 dagen
  • Je beheerst Nederlands in woord en geschrift
  • Je kunt goed overweg met Microsoft Office
  • Je hebt recent je opleiding afgerond of je hebt recent gerichte ervaring
  • Je kunt zelfstandig werken
  • Je bent stressbestendig
  • Je blijft onder alle omstandigheden nauwkeurig werken

Een greep uit jouw taken:

  • Verwerken van de inkoopfacturen
  • Verwerken van de bankmutaties
  • Debiteurenbeheer
  • Verwerken van de urenregistratie van je collega’s
  • Telefoonafhandeling (bij drukte of afwezigheid van je collega’s)

Ben je geïnteresseerd?

Neem voor meer informatie contact op met Pieter Wesseling, of solliciteer direct door je cv en motivatie te mailen naar hr@vanrooijenhekwerken.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.